(36+5)Perşembe günü ilk nst’m ve kontrolüm için doktoruma gittiğimde arka arkaya 4 düzenli sancım çıktı. Ben bunları normal kasılmalar toparlanmalar olarak düşünüyordum ama öyle değilmiş. Doktorum muayene sonrası 2cm açıklığımın olduğunu normalde beni 1 hafta sonra çağıracağını ama bu açılma ve sancıyla pazartesi tekrar gelmemi istedi. Muayene sonrası akıntı kanama olabileceğini normal olduğunu söyledi ve eve geldik. Cumayı cımartesiye bağlayan gece regl ağrısı gibi ağrılarım başladı. Ben muayeneden kaynaklı olduğunu düşündüm. Ama bebeğin toparlanması daha çok olmaya ve bunlarla beraber ağrı yaşamaya başladım. Bütün bir gece sabahı sabah ettim. Sonrasında sabah uygulamadaki sancı sayacından takibe başladım ve doktorumun yanındaki hemşireye haber verdim. Eşimle tekrar muayeneye gittik. Açılmam 4 cm olmuştu. Doktorumuz bizi eve yolladı takip edelim öğleden sonra konuşalım dedi. Öğleden sonraki telefon konuşmamızda sancılar 2-3dkda bire inmişti ve bizi hastaneye çağırdı. Orda muayene sırasında suyumu patlattı ilk 1-2 dk rahatlama gelsede sonrası çok zordu. Nst’ye bağlandım ve 1-2 dkda bir gelen sancılara artık dayanamadığım noktada epidural takıldı. Sonrası o kadar rahatlama yaşadım ki inanamadım. 3-4 ıkınmada 37+0da kızım dünyaya geldi. Çekilen tüm acılar unutuldu. Evet zordu özellikle son yarım saat çok zordu ama hepsi epidurale kadardı. İlk doğumum olduğu için doktorumla beraber doğumun ilerleyiş hızına inanamadık. Ama geldi geçti. İsteyen herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır inşallah.🙏🏻 (Bu arada pazartesi tekrar gelince annene haber verirsin dediği için annem doğuma yetişemedi yani o kadar sürpriz oldu hepimiz için)