PapatiA Kızlar kids uygulamasına giriş yapamıyorum burdan sorayım 3yas doğum günü konsept yapmak istiyorum ama Safari patron bebek örümcek adam görmekten kına geldi değişik yaptığınız yada gördüğünüz varmı
r_deniz PapatiA ben oğluma Lego, Minecraft, dinazor, harry potter konseptleri yaptım oğlum bunları sever oynar bunları yaptım çocuğun neye ilgisi varsa onu yapın bence
cilvelilahmacun PapatiA Biz o yıl hangi çizgi film karakteri olmak isterse ona göre konsept yaptık sizede fikir olsun madem
zynpdrsn Turuncu sarı ve çok tatlı yeşil renk balon kullanıyorlar istersen Google’dan bak benim çok hoşuma gidiyor o konsept
cilvelilahmacun PapatiA Yani varda yazayım hangisini istiyorsanız onu özelden atayim size 1 yas babasi besiktasli olduğu için Beşiktaş konsepti yapmıştık tabi şuan oğlum fenerli babasıyla hergun birbirlerine giriyorlar sksjsjjs 2 yaş ismi Atlas diye denizci konsepti yapmıştık korsan olmuştu 3 yas spiderman 4 yas pijamaskeli 5 yas sade kendi aramızda fenerli yapmıştık 🫠