zynpdrsn Kızlar selam benim ne zamandır göğüs hassasiyetim vardi bu sabah uyandım birden yok olmuş zaten başka bir belirtim olmadı en başından beri bir sıkıntı yoktur değilmi ya 🥺
babygirl02 zynpdrsn benim sadece başında vardi sonra gitti sorun olacağını sanmıyorum normal böyle şeyler bende 18+2 günlügum maalesef nefes darlığı ve burun tıkanıklığı var sizde de başladı mı
Kabiyra00 zynpdrsn keske benimki de geçse 😔 evde bağırıp duruyorum sürekli dokunmaaa, dikkat eeet diye 🤕
Beyzatnc26 zynpdrsn bende 18+3 deyim hic birsey değsin istemiyorum zor oluyor arada geçer gibi oluyor yine korkma bisey olmaz Allahin izni ile benimde hic belirtim olmadı
Zbyd3 Canım benınde oyle aslında 13 haftalık olcaz bazen hissedıyorum ağrıyı bazen hissetmiyorum olabiliyormuş boyle. Benımde pek belirtim olmadı yanı şu ıkı haftadır aslında kendimi iyi hissedıorum. Korkmayalım inşallah bişey olmaz
Sdfrgnr zynpdrsn korkmayalım inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucagımıza artık büyüdüler Allâh korusun kötü bişey olsa daha başka belirtiler olur
zynpdrsn babygirl02 burun tıkanıklığını ben ilk zamanlar çok çektim çok şükür kendiliğinden geçti doktorum tuzlu su dışında bir şey önermemişti burun spreyleri zararlıymış
babygirl02 zynpdrsn evet bende kontrole gittim burun spreyi önermiyorum dedi bende sizin gibi yaparım o zaman tuzlu suyu nasıl yapıyorsunuz
ylnydgd Ben de 16+4 üm 2 gün var 2 gün yok ağrı. Vücudumuz artık hormona alıştığı için hassasiyetin yok olması ya da gelip gitmesi normalmiş. Sağlıkla alalım kucağımıza ♥️