ftmdyn22 Kızlar sabahatan beridir bebeğim kendini çok kasıyor ve yürüdüğüm zaman hareket ettiği zaman bebeği sadece rahmimde hissediyorum iç bacaklarımda çok ağrıyor sebebi nedir sizce 35+3 oldum
Songulblt ftmdyn22 bende aynıyım 34+6 sanırım bebek kanala giriyo dün gece çok can acıtıcı tekmeler vardı hala var çarşamba günü kontrolüm var bakalım ne durumdayız