Mavi54- Bugün doktora gittim beta değerim 151 doktor çok yenı dedi ♥️♥️ Çok çok çok mutluyum anlatılamaz bir duygu rabbim bekleyen herkesın yüzünü güldürsün ♥️🤲🏻
userliktedeben Ayy maşallah çok sevindim 🥰🌷 Allah bu süreci kolaylıkla ve afiyet geçirmeyi nasip etsinn darısı bizim de başımıza 🥰 hangi hastane de aşılama olmuştun acaba ?
Mavi54- userliktedeben çok sağol canım inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin ben Sakarya da Sakarya eğitim araştırma hastanesinde oldum ♥️🤲🏻
userliktedeben Mavi54- amiinn , sen bolca dinlenmene bak sonrası için artık streslenme ❤️ bende istanbul çam ve sakura da aşılama oldum bakalım inşallah bende hayırlı haberler veririm :)
userliktedeben Mavi54- amiin ecmain🌷 ben salı günü olmuştum o günü saymıyoruz galiba o yüzden 6. Günüm bugün, benimde lekelenmelerim oluyor fitil böyle etkiler yapabiliyormuş diye okudum ama insanın yine de umudu kırılıyor 🥹
Mavi54- userliktedeben evet bende bi kaç kişiden duydum hiç bi zaman umudunu yitirme Rabbim senınde yüzünü güldürsün inşallah 🤲🏻♥️
Mavi54- el1ff Allah razı olsun ♥️🤲🏻14. Günden öğrendım çok kasık ağrım oldu bide bel ağrım oldu okadar