Slm kizlar beliyorsunuz kaç gün önce postlar atıyordum işte üçüncü çocuk istiyorux çok şükür iki tane oğlan var. Neyse kizlar normalde adetime az kala sancım olmuyirdu. Kizlar son adet tarihim 12 Ağustos işte kizlar eşim iki aydır gurbeteydi geldi işte ayın yirmi üçte. Kizlar bizde hep düzenli ilişki yaşadık yumurtlama guneleride değerlendirdik. Kizlar sizce bu sancı nirmal mi ve ne zaman test yapayım ilk defa öyle adet sancısi gibi sancım oluyor