edabolukbasi3- öncesinde taktılar dogumhanede hazırlıyorlarmis sezaryene de, dogumhanede takmaya geldiler sondadan korkuyordum 😄 ebe korkulacak birşey yok aslında acımıyor kendini kasma dedi birazcık kastım kendimi ama cidden öyle aman aman bir açısı yok daha çok rahatsızlık hissi sızlama oluyor. Hatta sondayi taktı benim altım ıslandı ebeye diyorum ki sondayı takamadin galiba altıma yaptım ben 😂😂 baktı yoo sonda takılı suyun mu geldi yoksa dedi muayene etti suyun gelmeye başlamış dedi 😄