Hamileligimin basindan beri afedersiniz kati sari yesil akinti yasiyorum. Baska sıkıntım yok cok sukur yanma kasinma vs. Ve bu sey akinti gibi de degil cok farkli afedersiniz sakiz gibi pede gelmiyor peceteyle silince geliyor. İdrar tahlillerim kan tahlillerim temiz cikiyor. İki uc cesit fitil kullandim buna ragmen yine gecmedi. Doktor en son vajinal kultur aldi o da temiz cikti cok sukur. Doktor cok sevindim temiz cikmasina dedi. Yani anlamiyorum normal mi bu Allah askina korkuyorum. Tahlillerim temiz olduguna gore normal gorunuyor ama yine de tedirgnim var mi benim gibi olan 😬