cakirbebek Bir kac haftadır fitil ve krem kullanmama ragmen gecmiyor cok sinir oldum ve rahatsiz oluyorum nasil gecircem😕
zeusaden cakirbebek gecmiyor malesef ilacta kullansan bidahaki hafta tekrarliyor bendede ayni problem var gebeligimin basindan itibaren 33+3 um hala cekiyorum ayni seyi :(
miniminibiri 1 buçuk ay önce fitil kullanmıştım geçti ve tabiki tekrarladı bu sefer 2 çeşit fitil yazdı kullanıyorum ama daha 36 haftalığım tekrarlar diye düşünüyorum doğumda da bebeğe geçebilir diyorlar tedirginim yakamı bırakmıyor mantar enfeksiyon
Sekerr_46 miniminibiri ben de çok yoğun mantar ile normal doğum doktor doğuma kadar fitil kullanıcaksın dedi öyle yaptım fitili attıkça daha da kudurdu sanki yara bere içinde kaldı sonra sancım olunca doğum olur bebek kanaldan gelirken ilaç zarar vermesin diye son gün fitil atmadım sabaha suyum geldi doğum yaptım üzerime iki şişe batikon boca ettiler bebeği korumak adına çok şükür bebeğime bişey olmadı ama ben hala kurtulamadım mantardan ve çok sıkıldım artık inşallah geçer düzelir cidden çok yordu artık daha önce de olduğu oluyordu bir kremle 2 3 günde eser kalmıyordu şimdi ne yapsam geçmedi artık ağlıyorum sinir stresten
cakirbebek Sekerr_46 kizariklik var ama cok sinir bozucu yani bir gun cook yaniyor kasiniyor 1 gün az ama doguma kadsr surmesin ya cok zor
Sekerr_46 cakirbebek valla inşallah hepimizin kurtuluruz tek temennim, yaşadığım için biliyorum sizi çok iyi anlıyorum Rabbim hepimize şifa versin inşallah. Siz ilaç.kullamdınızmı
Sekerr_46 cakirbebek mantara huylandığım için ellerimi yıkamaktan mahvetmişim bebeğimle sık temas ediyorum diye sürekli yıkadım şuanda egzama gibi oldu onunla uğraşıyorum şimdi bide
cakirbebek Sekerr_46 krem ve fitil kullandim ama.hic iyi gelmedi doktora tekrar gidicem yine fitil verecegini söyledi
Sekerr_46 cakirbebek bende söyledim bana da aynısını söyledi, hala da aynısını veriyor Gynomax fitil zalain krem exoderm krem exoderm sprey sürekli bunları kullandım Fitili atınca sanki daha da coşuyor gibi oluyo bende sizde de öyle mi?
Sekerr_46 cakirbebek dermatoloji gitmedim kortizon krem önerisi haliyle almadım ama yoğun nemlendirme yapıyorum vazelinle
zeusaden Sekerr_46 hepsini kullandim gebelikte hicbiri fayda etmiyor kullandigim hafta tamam geciyor bidahaki hafta tekrarliyor malesef
Sekerr_46 cakirbebek benfe aynıydım şimdi gene fitil verdi de atmadım epizyo dikişim vat onun iyileşmesini bekliyorum