Eddos iremzeyneep tam bir hafta sonra. 7. gün beni aradılar sonucunuz çıktı doktorunuza da mail gitti size de mail gönderdik diye haber verdiler. Cinsiyeti de öğrendik.
elifakylclk Tarama testlerini yaptırmadan direk fetal dna yaptırdım turner sendromu yüksek çıktı. Yanılma payı olabilir dediler şimdi amniyosıvısı vermek için haftamın dolmasını bekliyorum. Fetalde kesin sonuç değilmiş zor süreçler..
tbaaakus03 elifakylclk canım inşallah yanılmışlardir Allah’ın izniyle sağlıkta kucağına almayı nasip etsin canım