Gnypyrz benim ilk detaylı da teşhis konulmuştu canım bende araştırdım zeynep kamile başladım 28. Haftada gittim ilk, 31. Haftada azcık bi lekelenmem olmuştu yine gitmiştim 3 gün hastanede yatırdılar önlem amaçlı o zamanda çok memnun kaldım sonrasında bidaha hiç kanamam olmadı çok şükür, mucize hanıma git kesinlikle çok iyi biri gereksiz hiç bir tedavi yapmıyor hastaneye de o konuda çok güveniyorum yolum çok uzak olmasına rağmen sadece oraya gittim