Hamişlerim nasılsınız ben prilam kullanıyorum ama aç mı kullanıyorsunuz tok mu? Bazı kişiler aç bazılar tok diyor hangisi daha doğru? Ve ben hap yutamıyorum yutma korkum var kırarak içiyorum bir sakıncası var mı? Eğer bir sorun yaratacaksa hapsız mide bulantım nasıl geçer🥲