Hanımlar diş teli ile sezaryene giren var mı ben şuan 18 haftalığım doktoruma sordum bazı durumlarda çıkarılabiliyor anestezi karar verir buna dedi ama çıkarman da gerekebilir dedi daha önce diş teli varken sezaryen olan var mı yada çıkarması gereken