Merveue 30um ben, kendimi hiç iyi hissetmiyorum, bebekte 2hafta önden gidiyordu ne olur ne olmaz diye başladık bugün, şimdi ütü yapıcam ne eksik ne fazla çıkar ortaya dolabına yerleştirince, ona göre kalan eksikleri alıp 32de çantasını hazırlamış olurum diye planlıyorum, kendi eksiklerimde var çünkü, o çanta sürekli açılıp kapanıyor, sizinde baya olmuş bence başlayın yavaş yavaş, 2.5yaşında bide kızım var onunla çok zor ve yorucu geçiyor günlerim anca yaparım ben