Bende incir kürü yaptım bu ay sadece inciri sıcak suyla buluşturup beklettim sonra içtim ve yedim dün yumurtlama günümdü normalde sancım olur bir kaç kez ama dün resmen 5-6 saat sancı çektim tek taraflı yumurtlama belirtisiydi akıntımda olsu herhalde incirden diyorum sancı olmasıda kötü bşr bir şey değilmiş