erdem09 doğrudur sende haklısın ben gebe polikliniğine barış beye gitmiştim o beni infertiliteye göndermişti tedavi için, eğer sana yönlendirme yaparlarsa ordan randevu alabilirsin ama işte bu devlet hastanesinde herkes ayrı dert.. hiç hasta psikolojisinden anlamıyorlar, bende bir çok kez özele gittim ağlayarak döndüm hep. Allah doktorun iyisine rast getirsin hepimizi :)