Deletedmom_808 ikisini de yaşamış bir kadın olarak kendimce yorumlamak istedim.
Normal doğum mükemmel bir şey. Acı verici evet, acısız diyemem ki ben prenses doğum yaptım. Ama anlık olup bitiyor ve hayatına doğurduktan sonra kaldığın yerden devam edebiliyorsun. Dikişim çoktu, otururken canım yanıyordu ama sezaryen de deneyimledikten sonra dikiş acısı çekilebilir geldi.
Sezaryen doğumum ne yazık ki acil oldu, ne olduğumu anlayamadim. Bence büyük bir ameliyat ve bunu geçirip, bebek bakmak çok zor 🤷🏻♀️ oturamiyorsun, kalkamiyorsun… Spinal anestezi zaten hiç hoş değil, baş ağrısı cekiyorsun… Bakman gereken bir bebek var ama kendin de hasta oluyorsun 🤦🏻♀️
İkisi arasında her türlü normal doğumu tercih ederim. Dikisine ağrısına sizisina rağmen…