Yeni doğum yaptım 26 günlük bebeğim var
Anksiyete ve panik atak hastasıyım
Ataklarım sık sık tutmaya başladı sürekli stres halindeyim artık fiziksel belirtiler yaşamaya başladım çok
Gebelik öncesi selectra kullanıyordum yeniden başlamak istiyorum emzirme döneminde kullanan var mı