rabiayy ikisini de deneyimledim. Normal doğum candır 👌🏻 acısız ağrısız diyemem ama sezaryene göre çok daha kolay kesinlikle. Anlık bir acı oluyor, bir amaç için ikiniyorsun ve doğum sonrası bir şey kalmıyor. Dikiş olursa onlar acıyor tabi ki ama dikişsiz doğum yapanlar da var.
Ben sezaryenden çıktım, doktorlar yanıma geldi. Anestezi etkisi de geçmişti, ağrım coktu ve doktorlara dediğim şey, bunu bir insan nasıl bile isteye kendine yapar oldu 🤷🏻♀️
Benim ameliyat yerim de biraz büyük onun da etkisi olabilir… Bebeğimin haftası küçük diye kesi yerimi çok büyük yaptılar, rahat çıksın diye