Yenidoğan 8 takım hastane çıkışı 5li 1 tanede 10lu
Yenidoğan 3 tane tulum patikli
Yenidoğan 7 tane uzun kollu çıtçıtlı zıbın
Yeni doğan 3 tane patikli alt
3 ay 10 tane tulum patikli
3 ay 6 tane alt patikli
3 ay 10 tane uzun kollu çıtçıtlı zıbın
↉ ay penye polar yelek 5 adet
Şapka eldiven önlük takımlarda olduğu için almadım tulumlarda hep takım şeklide içinin badisi şapkası mevcut tulumları üç aylık daha fazla tercih ettim hemde kış çocuğu kurumaz nolur nolmaz diye biraz fazla aldım daha açıp bakamadığım bi poşet ayıcıklı tavşanlı vs kışlık tulumlar var elbiseler hediye gelenler onlara bakamadım
0/6 ay çorap ve külotlu çorap toplamda 10 adet
Müslin kundak 6
Penye kundak 3
Polar kundak 3
Battaniye kışlık 2
Yenidoğan fermuarlı kundak 1
Kışlık örme yelek patik bayağı var
Şampuanından deterjanına konak tarağından su termometresine hepsi tamam
Bugün kıyafetlerini yıkamaya başladım kademe kademe önce yenidoğanları sonra 3 ayları kundak battaniye vs etiketleri söküp yıkayıp ütüleyip odasına kaldırcam
Odası tamam haftasonu dolap şifonyeri gelicek park beşik elektrikli beşik ve hamam beşiği var yatak odasınada ahşap beşiklerden koydum biraz abarttığımın farkındayım🫣 bebek arabası oto kolduğu kanzın ama modelini bilmiyorum travel sistem bir kutu mama bile aldım sağma pompası vs bebekle alakalı herşey hazır yıkayıp ütüleyip odasına yerleştirmesi kaldı nevresimleri lastikli çarşafı alez bile aldım yatağına ilk çocuk bide kız heyecanlı hevesli aa şuda çok güzelmiş bunuda alalım diye diye abartılı oldu daha aldıklarımın yarısını geri iade edip değişim kartı aldım 3/6 ay olunca kullancam napıyım kendimede daha pek bişeye başlamadım bir takım sabahlıklı elbise gibi rahat gecelik bir takımda pijama koymayı düşünüyorum dependin lohusa kilodunu ve büyük boy lohusa pedini aldım göğüs ürünleri tamam gümüş kapak tercih etmedim göğüs koruyucu içi jelli silikon uçlardan aldım emzirme sütyeni atleti ve rahat bel lohusa kilodu alıcam benim kasımın ilk haftası planlı sezaryan olcak şuan 30 haftalığım ayağıma cross tarzı rahat bi terlik alırım alışverişin nerdeyse tamamına yakınını e bebekten yaptım herkes bebeğini sağlıkla kucağına alır inşallah