beyzasahnn Folik asit kullandınız mı çevremdeki insanlardan kullanma çocukta otistik ve hiperaktivite yapıyor gibi şeyler duydum
ipekmom_ beyzasahnn ilk 3ay kullandım sonra bıraktım, zaten içtiğimiz demir ve multivitamin içlerindede oluyor o yüzden extra içmedim tekrar
Busraaaakkk beyzasahnn Çevremdeki insanların çoğunun söylediklerine inan ben kulak asmıyorum. Bu süreçte herkes çok biliyor herkesin çok yorumu var. Ama araştırmak lazım. Folik asit bebeğin beyin gelişimine fazlaca katkısı var. Gebelik planladığım dönemde 3 ay kullandım 4.ayımda hamile kaldım. Gebeliğimin de 12.haftasına kadar kullanmamı önerdi doktorum. Yeni bıraktım ben.
cylnboran04 beyzasahnn bnim gec dollenme O ilac sayasinde haftasini gununu yakaladi doktorlqr bos here kullan demez
hatunag Folik asit bebeğin omurilik, beyin gelişimine yardımcı oluyor. Bu yüzden folik asit kullanımıyla doğan çocuklar her şeyi normal bireylere göre daha farklı gözle bakıp anlıyorlar
balkaymakcat Devletin karşıladığı folik asitten içerseniz bi ihtimal bu dedikleriniz doğru olabilir çünkü dozu baya yüksek ben imom omega kullandım hala da kullanıyorum 37. Haftadayız ben çok memnun kaldım 🥰
PapatiA balkaymakcat bizim burda her gelene elenatal veriyor banada verdi 12 ye kadar kullan dedi ama hangisi kullanmamız gerek. Bilmediğimizi için mecbur
yagmurandrmk beyzasahnn ben de kullandım çocuğun omurilik gelişimine katkıda bulunduğu için kullanmayı tercih etmiştim bir hafta öndeydi ve doktoru bebeğinin gelişimi gayet iyi bir hafta önde artık bırakabilirsin diye bana söylemişti ve ben kullanmayı bırakmıştım kullanan da var kullanmayan da var eltim kullanmamıştı çok şükür çocuğu sağlıklı ben kullandım çok şükür benim çocuğum da sağlıklı bu kendi insiyatifinize kalmış bir şey düşüncenize araştırmanıza isteyip istememeniz ile alakalı bir durum ama doktorlar tavsiye ediyorlar sizin doktorunuzda büyük ihtimalle tavsiye etmiştir birkaç kişide gördüğüm yüksek dozda veren şehir hastaneleri var ama bizimki tam dozunda vermişti ve ben hiçbir sorun yaşamadım folik us kullanıyordum 400 miligram doktorum o şekilde yazmıştı hep o şekilde kullandım.
PapatiA yagmurandrmk aynen aynı durum bizde de yaşandı bence sunla alakalı normalde bebek anneden alıyo ya takviye alırsan yerine gelıyo almazsan senden eksiliyo işte halsiz bırakıyor gibi düşünüyorum tabi sağlıkçı değiliz
yagmurandrmk PapatiA yani tabii ki orası öyle hiçbirimiz sağlıkçı değiliz araştırdığımız ve doktorumuzdan aldığımız bilgiler kadarıyla bir şeyler biliyoruz doktorumun bana özellikle söylediği tek şey 400 miligramı geçmemeli fazlasını kullanmamaya dikkat et o yüzden ben sürekli aldığımda kontrol ediyordum her seferinde eczanede belirtiyordum her şeyin fazlasının zarar olduğunu azınında boşa kullanılan ilaçlar olduğunu ya da tedavi yöntemleri olduğunu düşünüyorum hayatta da böyle her şeyin fazlası zarar iyice araştırmadan içine sinmeden kimse artık hiçbir şey yapmak istemiyor onlar da haklılar ama 6 sene boyunca da o okulu ben okumadım o yüzden doktoruma güveniyorum ve yönlendirmelerine olabildiğince kendimde araştırıp bilgi sahibi olup doğru şekilde uygulamaya çalışıyorum
myangelson beyzasahnn iki hamileliğimde de kullandım. Bu doktorlar boşuna okuyor ya çevredeki insanlar herşeyi biliyor zaten ne gerek var ki🤦🏻♀️
minaaa20 İlk hamileliğimde de kullandım şimdi de kullanıyorum. Bu anlamda akıl verenlerden etkileniyorsanız ilk etapta onlara hangi tıp fakültesinden mezun olduklarını sorun. Sonrasını dinlemeyin.
ylnydgd Folik asit, spina bfida hastalığının oluşmaması için içilir direkt beyinle değil omurilik ve sinir sistemi için gereklidir. Çevredeki insanları değil tıp okumuş insanları dinlemek gerek. Spina bfida yazıp aratın internetten bence.