Yakamoz20 Cns0624 ben 14+0 tansiyon ve kan şekeri sıcak darlama ile yinede güzel :) cinsiyet öğrendiniz mi siz
begumm01 Bende bugün 14 e girdim benimde 12+4 ken kıza benziyor dedi ama daha 27 eylülde gidicem kısmetse o zaman öğrenirimm