ebrusariii Kızlar selam 6 haftalık gebeyim ve doktor seçmeye çalışıyorum burak hazine yi düşünüyorum içinizde bu doktor a giden varmı şimdiden teşekkürler💕
ebrusariii busenurrgrr gördüğüm kadarıyla güleç ve pozitif birisine bekliyor hiç kontrole gitmedim 7-8 haftamı bekliyorum hem kese hem kalp atışını duyayım diye inşallah memnun kalırım🥲