hzlerbs İlk gebeliğim sezeryan oldu kordon dolanmasından dolayı şuan 4 haftalık hamileyim 9 yıl geçti normal doğum yapabilir miyim
Der_yaa hzlerbs yapılabiliyo dört yıldan sonra da isriyordan ve normal doğuma müsaitse her şeyin normal doğum süreci başlatılabiliyo
Esmademir34 hzlerbs canim kordon dolanmasindan dolayi kaç aylikken almislardi sezeryana cokmu dolanmisti benim bebeğiminde dolanmis 4tur Ama 36.haftadayim doktor bekleyelim diyor.
Yldz-z hzlerbs benim ilk sezaryen doğumla arasında 2 yıl 7 ay olacak ve doktorum 39+5 e kadar bekleyeceğiz kendi sancıların başlarsa normal doğuracaksın dedi. 🥰
ddefnos hzlerbs doktor önemli canım her doktor yapmıyor ve küçük illerde yapılmıyor genelde benimde 7 yıl geçti ama hiç bi doktor yanaşmadi cok riskli diyorlar bende ısrarcı olmadım zaten
hzlerbs Der_yaa doktorumuz riskli olur eğer normal derseniz beklersek bebek buyur buyur karnındaki sezeryan yarası iyice incelir iç kanama infeksiyon vs tekrar orayı açıp işlem yapmamiz gerekir o yüzden riske atmaya gerek yok yine sezeryan doğru olur dedi
hzlerbs Esmademir34 38+4 de kızım doğmaya kalktı hemen aldılar 39 ü beklicektik normalde ama bizim kordon kravat gibi duruyordu boynunda sıkmıyordu o yüzden beklediler
Esmademir34 hzlerbs sezeryanlamı aldılar cnm normal doğum yaptırmadımı doktor benim doktorum illa normal doğum yaptırcam dedi💙
Esmademir34 Elilar2225 Bende bilmiyorum canım o an sıkıntı olursa sezeryana alırız diyor saatlerce sancı çekip sezeryana almzlar umarum🙄😳
hzlerbs Esmademir34 çok şaşırdım çünkü kordon dolanması varken normale zorlanmazki başka bir doktora bi gitseniz fikir alsanız iyi olur
Esmademir34 hzlerbs Başka doktorada gittim oda normal doğum dedi canım Sezeryan diyebde oldu ama 35.hafta alacaktı kilosu azdı kabul etmedim.