Kizlar sezeryanla alındım ,sütum sonradan geldi doktor mamada verin dedi 5. Gün oldu mamayida kaşıkla veriyoruz sütumu vermeye çalışıyorum genelde ama ilk başta ucum hiç olmadığı için çok zorlandı şuan bı tık daha var ama hafif yara oldu gibi krem kullaniyorum ama ona rağmen emmiyor ağlıyor sürekli hafifte gazı var cikarsada cikarmasada muhakkah gazı oluyir yardim edin ya tecrübeli anneler hiç almiiir neredeyse dün daha iyi alıyordu oysaki göğüs ağrısı ve şişkinliğinden ölecem ,sagmaya valisiyorum ama emmeside lazım artık