39+3’ten selam kızlar 🌸 Yarın yani salı gününe planlı sezaryenim var. Akşam yatmadan önce kendimi bi garip hissediyordum. Sanki midem bulanıyor gibiydi, halim gücüm yoktu, ilk defa belden çok ufak sızlama hissetmiştim. 1’i geçiyordu uyudum ama 2.30’da birden uyandım. Normalde tekme veya bebek hareketlerine uyanmam. Önce sancı gibi bir şey olmadı ama uykuya daldıkça garip hareketleriyle tekrar uyandım. Şimdi de saat 4’ten beri düzensiz sancı girmeye başladı kasıklarıma ama ilk defa böyle bir sancı geliyor. Bebişimiz bir gün daha bekleyemeyecek sanırım. Eşim de sabah işe gidecek diye uyandırmak istemiyorum. Ne yapsam bilmiyorum kaldım böyle