Herkese merhaba, 19+4 hamileyim bugün tüm gün gaz sancısı yaşadım şu an gece 04.51 hala sancım var uyuyamıyorum. Benim gibi gaz sancısı yaşayan var mı? Nasıl hafiflettiniz? Yürüyüş yaptım, evde hareket yaptım, ayaklarımı havaya kaldırıp uzandım, duş aldım yok geçmiyor, ağrı sırtıma vuruyor artık