37+1 haftalık hamileyim bu gece ilk defa hafif kasılmalarım oldu ama düzensiz az önce nişanım geldi internetten araştırdım hastaneye gitmeye gerek yok yazıyor ağrım çok çok az ne yapmalıyım hep ağrıyı evde çekip gidicem diyordum hastanede ağrı çekmek istemiyorum uyanık olan varsa yardımcı olabilir mii