Merhabalar bugün kızım aşırı hareketliydi, bi ara akıntım geldi gibi hissettim tuvalete gittiğimde kilodum ıslaktı birazda çok çok az giydiğim alta geçmiş yuvarlak bi ıslaklık gibiydi bende bilemedim hani akıntıdan mı yoksa su sızıntısı gibi bişeymi diye bidaha olursa doktora yazarım dedim ama birdaha da öyle bi ıslaklık yaşamadım. Yalnız bebeğim aşşşırı hareketli hani son haftalarda falan bebeğin haraketleri azalır derler hep ama benimki hiç durmuyor ve hareketleri çok belli ediyor kendini yani, rahmime de çok batıyor ayrıca. Bu aşırı hareketlilik doğumun habercisimidir acaba