Merhabalar benim de demir değerim 1.3 hemoglobin değerim de 8 asla yükselmiyor ilaçlar bildiğiniz kan kusturuyor bana damardan almayı son çare görüyor doktor ciddi alerjik reaksiyonları var dedi ne yapacağız nasıl yüksleteceğiz aşırı bitkin ve halsizim yani böyle halsizlik deyince akla ne geliyor bilmiyorum ama yataktan kalkamaz hale geldim