danla2711 Ay gittim eski doktor yanlış tedavi vermiş tek doğrusu antibiyotikmiş 🤣🤣 meğer asla süt sağmamam gerekiyormuş çünkü zaten sütüm yokmuş gelen iltihapmış sağım süt getirirmiş zaten ilaçla sütü kesilen kadının sütü de geri getirilmezmiş Pelin hanıma gittim söylediklerini yaptım 1 hafta da kurtuldum illetten minimuma indi yani senin süt gelse de artık cadı sütü olur faydası olmaz çocuğa dedi kadın öyle işte gitmek isteyenlere de burada duyurulur Pelin hanım gerçekten çok kibar çok iyi bir kadın ve açıklayıcı bir tavrı var her sorum yanıt alabildim cmdmckdj