kbrygmrr her işlemde olduğu gibi tabiki de risk var diyor doktor kese patlayabilir, enfeksiyon kapabilir, doğum başlayabilir VS dye. Ama serviks uzunluğu çok kısa ise kese çıkmışsa yada hunileşmenin çok olduğu durumlarda kese patlama ihtimali var. Bende serklaj oldum 22+3 te. Çok şükür hamilelik sürecini tamamladım, 40 günlük oldu bebişim, 36+5 te dikişim alındı doğum yaptım 😇🙏🏻korkmakta tabiki haklısınız ama en azından bir önlem alıp elimden geleni yaptım diyor insan. Benim hem açılmam hem de kısalmam vardı serklaj tek çaremdi mesela