mavi123_ bebek artık büyümeye gelişmeye başladıği için kalp ikinizede yetişmeye çalışıyor daha fazla kan pompalamak zorunda kalıyor buda demir eksikliğinde çarpıntıya neden oluyor bende 17-18. Haftalarda olmaya başlamıştı doktorum demiri aksatmamamı söyledi her gece yatmadan önce alıyorum şuan böyle bir problemim yok 27+3 haftalık oldum