Sarsllan inşallah ilkinde bir kayıbın üzerine iğne olmuşsun belki o anki hassasiyetin de durumunu etkilemiş olabilir , kendini acıyacak diye de kasma o zaman kaslar daha da gerilir ve gerçekten acır ,akışına bırak , inşallah güzellikle geçer tüm sürecin