Robinronya Uğur hocadan çok memnun kalacağınıza inanıyorum gereksiz tahlil falan asla yaptırmıyor sen soru sormaya bile gerek duymuyorsun soracağın soruların cevaplarını zaten kendisi söylüyor başlarda biraz durgun gelebilir ama ilerleyen zamanlarda o kadar şefkatli davranıyor ki abi gibi ben 12. Haftamdan beri
gidiyorum haftaya cuma doğumum olacak inşallah Diyarbakır’da tayinciyiz tekrar gelme şansım olsa ikinci gebeliğime yine Uğur hocaya gelirim