37 haftalık gebeydim. Gebeliğim riskliydi son kontrole gittiğimde doktor hemen doğuma almayız dedi bebek kendini plasentadan bıraktığı için. Dışarı çıktım doyasıya ağladım duygu boşalması yaşadım bi nevi sonra tekrar hastaneye girdim ve direk yatış yapıp beni doğum yapacağım yere götürdüler hemşire geldi ve alttan bı ilaç verdi bu biraz ağrılıydı benim için suni sancıyı bu ilaçla başlattılar ve bir kaç saat arayla iki kez mi ne verdiler akşam 6 da suni sancı verildi sabah 11.25 te doğumum oldu. Tabi bu sürede asla oturmadim sürekli yürüdüm ve en çokta gebeliğim boyunca günde en az 100 merdiven inip çıkıyordum son iki haftada ise günde bı 300 400 merdiven inip çıkıyordum bu benim dogumumu çok etkiledi ve kolaylaştırdı bide öyle korkutuldugu gibi değildi doğum ben çok korkutuldum. doğumhaneye girdiğim gibi kendimi psikolojik olarak doğuma hazırlamaya yogunlaştim şükür dualarda ettim ve doğum yaptım.
Doğumum güzel geçti Allah a şükür
Sağlıcakla kalın merak ettiğiniz bişey olursa sorabilirsiniz 😘