Eda123- Arkadaşlar merhaba, Benim Beta-Hcg değerim 453 çıktı. 2 gün sonra tekrar kontrol ettirmek için acile gittim. Alttan muayene yaptılar ama net keseyi görmediler. Gördüm ama net değil dedi yani. Beta hcg o gün 970 çıktı. Görmemesi normalmi?
ezgi3452 Eda123- Evet bu beta için henüz erken. Benim doktorum vajinal muayenede kese görünümü için 1500, karından muayene için 3000 beta olması gerekir dedi. Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bende de doktorumun dediği gibi oldu
Eda123- Yaaa teşekkür ederim. İlk gebeliğim aşırı panik bi insanım heran bişey olacak korkusu oluyor içimde. Allah herkesin yardımcısı olsun. Sağlıklıca gelsin inşallah 🥹
Eda123- Peki biz tatile gideceğiz. Denize girme çıkma gibi durumlar risklimi sizce. Bir sorun olurmu?