Babysiii v
Babysiii ilk başta demir ilacından dolayı diye düşünmüştüm ama kullanmayı bıraktıktan sonrada uzun bir süredir devam ediyor. Hormonlardan kaynaklı olduğu yazıyor internette. Benimki yaklaşık 2,5 aydır devam ediyor geçmedi. Zaten bulantı ve koku hassasiyetindan sayılı şeyler yiyorum bu tat yüzünden yediklerimden de bir şey anlamıyorum tat alamıyorum çok zor gerçekten