Sürekli tansiyonumu ölçüyorum 12/7 seyrediyor normal ama bazen kalp atışı 135lere kadar çıkıyor 100den aşağı hiç düşmüyor zaten, nefesim aşırı daralıyor nefes alamıyorum henüz doğurmak içinde erken 35+5 ne yapacağımı bilmiyorum var mı bu durumda olan bir çözümü olan