Yldz_89 esenkymn ilk hamilelipimde kestirmiştim şimdi 2. Ye hamileyim geçen ay kestirdim inanmayın böyle şeylere koca karı lafları diyorum ben öyle şeylere 😁 kaynanam çöl söylerdi aldırış etmezdim
3boysmom esenkymn 2 kere kestirdim bu hamileliğimde kısacık yaptım hep. oğluma hamileykende kestirmiştim. inanmıyorum ben pek o hurafeye😂
Berberoglu Bende dün kestirdim vala canım hurafe bence . Allahın verdiği canı benim saçım mı belirlicek
Mommyyy_ Maalesef ben inanıp rapunzele dönüşmüştüm çok şükür doğumdan sonra kestirdim 🤣 Saçmalık işte ne akla hizmet ben de inandıysam 😂