Oğlum 2bucuk yaš. 2ay once Anne demeye bașladi 2yildir Anne demesinj bekliyorum buyuk bir sabirla ona anne demeyi ogretim…
BabaAnnesi için bu senin Babaanen diyorum ama her sefer oraya gitimizde Hayir ben Senin ,,Annenim" diyorr ve çocugun kafasi karisiyor simdi gordugu herkeze Anne diyorr.. bu kelime benim icin çok onemli ve sadece bana Ayit olmasi gerektini dusunuyorum ona Anne demesi ben asiri cok rahatsiz ediyorr ama ama bunu ona desem.anlayisla karsilayacak biri degildirr.
Aranizda boyle bir durum yasan varmidir bir cozum bulmusmudurr..
Yoksa ben mi.olayi fazla abartip kafama takiyorumm acilenn destiginize ihtiyacim varr cevremde beni anlayan kimse yokk ..