Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim çok şükür 35+5 oluyorum yarın. Ama ilk gebeliğime göre bu gebeliğim çok zor geçiyor 30.haftamdam itibaren sürekli aşağıdan sancım oluyor doktoruma sorduğumda normal olduğunu muayene de de herşeyin yolunda gittiğini söyledi. Çatıda genişleme olduğu için vücut kendini normal doğuma hazırlıyor demişti ama kızımda ilk doğumumda asla böyle şeyler yaşamayınca bir terslik olmasın diye korkuyorum. Çarşamba günü ilk nst miz var inşallah herşey yolundadır da vaktinde doğurayım sağ salim gelsin başka hiçbirşey istemiyorum. 🥹🙏 bu durumu daha önce yaşayan var mı oturup kalkarken hatta bazen yürürken dahi ağrım oluyor çok normal mi ben mi abartıyorum? 🥺