Hayırlı akşamlar hanımlar, farkındayım birçok post var bu konu ile ama güncel olarak açmak istedim. Doğum yapan memnun kalan, kalmayan lütfen yazabilir misiniz 🙏
Kime desem aman orda yapma diyor ya bu derece mi kötü diye merak ediyorum..
İlk doğum Medipol de oldu o zaman imkân vardı, şimdi kararsız kaldım baştan beri Sakura da takipliyim bu arada