nurdan255 4.ye hamileyim. Bir kaç hafta içinde doğuracağım. Oğlum 2.sınıf. İkizlerim var 1 ay sonra 2 yaşında olucaklar inşaallah.
Bu hiç planlamadığım bir gebelikti. Şu 36 hafta geçmedi diyebilirim… zor alıştım gerçeğe. Ama sağlıkla gelsin aramıza diye dua ediyorum🥹
Ben hiç istemeyen, düşünmeyenlere tüplerimi bağlatacağımu bu işin şakası olmadığını söylüyorum yaşadığımız gibi🥲 hayırlı olsun. 3 çocuk inanın harika bir duygu. ( 4ü de deneyimleyeyim yazarım😂😂😂 )