40+6 gebeyim ne yapmalıyım doğum başlasın diye.. acaba tahmini doğum tarihini yanlış mı hesapladılar.. hamileliğin ilk trimesterinde bir doktora gitmiştim o takip etti ilk trimester ve tahmini doğum tarihi 10 Eylül demişti(düzensiz adetim vardı bir de,mesela senede 3 kere iki ayda bir geliyordu mesela adetim) sonra başka 2ci doktora gittim oda son adet tarihinden esapladı 1 Eylül dedi. Sonra 3 cü doktor buldum ve hala o takip ediyor gebeliğimi oda 1 Eylül demişti ama son adet tarihinden hesaplamıştı.. chatgpt sordum ilk 10-13 hafta gebelikte en iyi doğum tarihi belirleniyor çünkü her bebek aynı gelişiyor ve ilk doktorumun dediği tarihi en doğru buluyor… benim kafam çok karışık, 9 Eylül kontroldeyim acaba doğumu başlatırlar mı ne bekliyor beni hiç bilmiyorum.. fikri olan yazsın