selco1 Arkadaşlar bu konuyla ilgili zaman zaman konu başlığı açılıyor biraz bilgi vermek istedim. Biz ağustos ayında 20 günlük gitmiştik tam 10.haftaya tekabül ediyordu. bizde sıkıntı çıkmadı ancak sıkıntı çıkması muhtemel çok olay yaşadık. Aşırı kalabalık olduğu için darbe alınması muhtemel olabilir *Her gün 25 bin adım atıyorduk umre yapıldığı sırada *Uzun uçak ve otobüs yolculukları oldu Türk doktor olmaması durumu Arabistan yemek kültürüne alışamaması Aşırı derecede hijyen problemlerinin olması Biz iptal ettirmedik ancak bu tür problemlerle muhakkak karşılaşırsınız. Ona göre önlem alabilirsiniz gidecekler için
zeh6363 selco1 canım valla tam bu konuyu düşünüyordumki senin postuna denk geldim çok istiyorum ama hamile olduğum için bide çocuklarım küçük diye korkuyorum
28nisan selco1 birde Arabistan kaç aylık olursan ol doktordan izin kağıdı olmadan ülkeye sokmuyor diye duydum böyle bir sıkıntı yaşadınız mı
mommyyysd selco1 merhaba bende çok istiyorum 5 yaş bi çocugum var şimdi 5 aylık hamileyim 6 aylıkken falan gitmeyi düşünüyoruz ama benim bu hamileliğim biraz agrılı geçiyor herhangi bi risk yok ama başından beri böyle orada yaşlılar için vs tavaf yaptıran araçlar var diye duymuştum ne kadar kabul olur bilemem ama o tarz şeyleri kullanma durumu oluyormu ? Çok yorulunca vs ben daha sonra 2 çocukla daha zor olacağını düşünüyorum birde bu maneviyata şu an da çok ihtiyacım var fikirleriniz nedir
28nisan Merhabalar bizde her planı yapıp gidisimiz belli olduktan sonra hamileliğimi öğrendik. 11 ve 14.haftalara geliyor benimde doktorum bir sıkıntı olmaz dedi ama yine de telaşlanıyorum. Menenjit aşısını ne yaptınız ?
selco1 Herhangi 28nisan bir aşı felan yaptırmadık, Arabistan hükümeti de belge felan istemedi. X raydan hamileyim dediğin an yan tarafından geçiriyorlar.
lalebeyaz Gebeliğin ilk haftalarında önceden planlamadığımız ve iptal edemediğimiz için umre ziyaretimizi yapmıştık nisan ayında yaklaşık 6 haftalık ve kanamalıydım. Menenjit aşısı zorunlu değil gebelerden de herahngibir kağıt talep etmiyorlar. X raylere çok dikkat etmeniz lazım gebe olduğunuzu mutlaka belirtin radyasyona mağruz kalmayın Çok yürünüyor ben bazı günler otelden çıkamamıştıö ve inanılmaz bulantı kusma yaşadım yine de rabbim bir kolaylığını veriyor Her yerden insan var ve hasta olmamak çok kolay değil izole olma ihtimaliniz yok bağışıklığınızı yüksek tutmanız ve her programa kendinizi zorlamamnızı öneririm uykusuz ve susuz kalmamaya dikkat edin yemek kültürleri bizden farklı olabiliyor koku hassasiyeti ve bulantı kusma dönemindeyseniz çok zorlayabilir
28nisan lalebeyaz çok şükür hiç bulantı yaşamıyorum hamile olduğumdan habersiz herşey planlanıp ayarlanmisti bunda da var bir hayır diyorum hep :) verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
selco1 Arkadaşlar açıkçası şu an problem olmadığı için iyi ki gitmişim diyorum ancak gitmeden önce bu yaşadıklarımı yaşayacağımı bilseydim ne yalan söyleyim kesinlikle cesaret edemezdim.
adnufff Şuan 5 haftalık hamileyim . Hamileliğimi yeni öğrendim .2 hafta sonra umre planımız var umre planını 2 ay önceden yapmıştık 2 hafta sonra 7 haftalık hamile olacağım çok zorlanırmıyım iptal etmelimiyiz tecrübesi olanlar yardımcı olabilirmi ?
selco1 adnufff öncelikle doktoruna danış gebeliğinde risk gözüküyor mu , ikinci olarak vücudunu dinle belirtilerin ağır mı Eğer bu durumlardan sonra gitme konusunda istekliysen züberin ürünlerini, kuruyemişlerini vs her şeyini hazır etmeni öneririm