Ark hastane hakkında hem iyi şeyler duydum hem kötü o yüzden gidip gitmemeye kararsız kaldım çiğliye gidiyorum şuan oğlumda özele gitmiştim ama şuan özeller çok faiş fiyat gereksiz gelşyor o yüzden ikili tarama içinde oraya gönderirler büyük ihtimal hiç gitmedim şüphede kaldım o yüzden