Cerenerc benim de kafamı çok karıştıran bi konuydu bu 0-3 ay çok diye yenidoğan almamıştım hiç ama ilk ay sadece yenidoğan yazanlar oluyormuş üst üste koyup karşılaştırınca anlaşılıyor zaten 0-3 ay büyük ,tabi iri bebek vs olursa o zaman denk gelebilir ama normal kilodaysa yenidoğan oluyormuş ilk ay