akincagla 3tane 5li hastane çıkışı aldım, 1tane isimli tulum yaptırdım, 3tane tulum 0-3ay, 2tane tulum yenidoğan aldım, yenidoğan olarak çok almadım bebeğin gelişimi önden gidiyor iri bebek olabilir diye ama ihtiyaç halinde tekrar alırım dedim. Zıbın 10adet karışık var yenidoğan olarak kısa ve uzun kol, 10adette 0-3ay var. Yarın hepsini yıkayıp bakacağım çok karıştı hepsi bian önce tamamlamak istiyorum artık. Peluş tulum var ama büyük biraz kızımda kullanmıştım belki dışarısı için o tarz bi tulum alırım. Ayrıca örgü ve hazır olarak 10a yakın yelek var, 5adet kilotlu çorap var kışın iyi oluyor sıcak tutuyor