umutluvemutlu Kızlar iyi akşamlar, awox test yaptım. Reglime 7 gün var. Biraz erken test yaptım ama silik çizgiyi görüyor musunuz? Fotoğrafın ayarıyla oynadım görebilmek için.
kcckckcnckck umutluvemutlu bişey sorucam benim adette 14 15 Eylül dün sabah yaptım ama bi çizgi görünüyor ama testin cızgısı galıba öyle olabılır mi
Canannndvrz umutluvemutlu benimde 7 gun varken awox böyleydi cuma kan verdim bakalim sonuc ne çıkacak inşallah hepimiz icin hayırlısı olur
umutluvemutlu minikmucizem356_ yarın sabah tekrar yapacağım eğer biraz daha belirgin çıkarsa akşam kan vermeye gideceğim 🥲
umutluvemutlu kcckckcnckck fotoğrafın ayarıyla bi oyna istersen normalde ben de gözümle çookk hafif bir karartı gördüm.
kcckckcnckck umutluvemutlu bilmiyorum ki ışıkta çok çok hafif cızgı görünüyor ama testin çizgisi galıba peki ben 6 7 gün var adete çıkar mı acaba yapsam tekrar yada kan mı versem
melissa0615 Kızlar freely silik pozitif Awox negatif kaset testte silik çıldırcam ya bat bugün normalde 22 günde bir adet olurum
Deryayurt melissa0615 tekrar test yaptın mı bugün canım. Bende bugün freely marka yaptım erken gebelik testi pozitif anında çizgi belirdi kaset testte bişey göremedim burdada yalancı pozitif çıkarıyor yazanlar olmuş yarın başka marka bulup onu yapcam sen bidaha yaptın mı bugün
umutluvemutlu minikmucizem356_ ya sabah yaptım ama bu sefer daha ince bir çizgi çıktı 🥲🥲akşam kan vereceğim artık nasip bakalım
minikmucizem356_ umutluvemutlu awoxsa tamamdır çünkü kuruma çizgisi yok diye biliyorum ama kan vermek için çok erken
umutluvemutlu kcckckcnckck erken test yapmak çok da doğru olmayabilir. Ben dayanamadım yaptım ama şimdi kan verene kadar öyle mi değil mi şüphesi yaşıyorum. Siz de direkt kan verin isterseniz onda çıkar. Bir önceki gebeliğimde adete 6 gün kala kan vermiştim 17 çıkmıştı değerim.
kcckckcnckck umutluvemutlu ya çıkar mı acaba birde benım gaz kabızlık kasık ağrısı meme ağrısı vermek istiyorum ya insan dayanamıyor